Figyelem: új blog!!!

26d.png 

Azt nem tudom, hogy a Kisbolygóval mi lesz, de azt tudom, hogy van egy új blogom, mellyel hosszú kitérő után visszakanyarodtam a blog.hu-ra. Aki érdeklődő, keresse fel nyugodtan: www.leonidaszjegyzetei.blog.hu

Friss topikok

  • mandulazöld (törölt): Nem is szeretnèlek bántani ès nem is lenne mièrt. Nem elhagynira gondoltam, hanem nem írni mindig... (2016.03.23. 19:51) Két kérdés
  • Petitprince: @mandulazöld: Érik az ember? Jaj, rosszul írtam, de buta vagyok! Érik az eper? Hát, ez fantasztiku... (2016.01.04. 17:52) Akkor szeress!
  • Petitprince: @mandulazöld: És pont ezért kell elfogadni és átélni egészen a jövőben érkező fájdalmakat és a jöv... (2015.09.23. 06:28) Napocska képe - Padon ül ő
  • Spygame: Ez nem semmi . Rendőrök nem zaklattak a főúton? Én is tervezek idén egy hasonlót csak Kisvárdáról :) (2014.03.23. 18:21) Budapest-Nyíregyháza kerékpárral
  • Petitprince: @Kürtös: Nagyon is sok köze van hozzá. Rengeteg hasonló írás jelenik meg különböző fórumokon, és l... (2013.03.26. 12:25) Keresni, keresni, keresni

Linkblog

Két kérdés

2016.03.23. 04:00 Petitprince

Édes Egyetlenem!

Tele vagyok kérdésekkel, helyesebben kettő foglalkoztat nagyon... Egyrészt nem tudok rájönni, hogy mi volt ez a 4-5 napos csendjáték a múlt héten. Tényleg csak szégyenedben nem írtál, amíg oda voltam a Balatonnál, mondván, hogy ha már nem jössz el, akkor legalább bünteted magad azzal, hogy teljes Gyuri megvonás, vagy elutaztál Te is, talán éppen Komlóskára, ahol - mint tudjuk - nincs térerő, vagy minden bátorságod - úgy an block - az inadba szállt, vagy elhatároztad, hogy soha többé nem foglalkozol velem, és ez az elhatározásod véletlenül éppen négy és fél napig bírt életben maradni, vagy bármi más, amiről sejtelmem se lehet ennyire kevés információ alapján. A másik kérdés pedig az, hogy mit jelentenek azok az időkapus látogatások, amelyeket nem követ második hasonló egy napra rá. Mi van ilyenkor? Nekifutsz, de az elrugaszkodás előtt megtorpansz. Leblokkolsz, mint a tornaórán egykor, mert mégis túl magas a zsámoly? (Ez mindenkivel kivétel nélkül megtörténik, onnan tudom, hogy megtörtént Veled is :-)! Vagy csak játszol velem, esetleg magaddal? Vagy jelezni akarsz, hogy a határon vagy, és értsem meg, és írogassak még pár napig (please Gyuri, most ne hagyj el, ha már eddig velem voltál)?

Egyik kérdésre se tudom a választ, de nem foglak elhagyni, és a blogbejegyzések sorát sem fogom berekeszteni, pedig volt már az eszemben ez a lehetőség is, mint nyúlugrasztó taktika, viszont elég hamar letettem róla mégis, hiszen a szerető, kedves szavak bizonyára könnyebben kicsalnak Téged a nyuszi barlangodból a tágas Kossuth térre, mint különféle egyéb praktikák. (A Jóisten a megmondhatója, hogy véletlenül írtam nyuszit, csak a mondat felénél jöttem rá, hogy mindjárt itt a húsvét :-)! Valahogy belenyugszom, hogy pillanatnyilag nincs válasz ezekre a kvízkérdésekre, illetve bizonyos, hogy nem is lesz soha, hiszen amikor majd találkozni fogunk, akkor már nem az lesz a téma, hogy addig mért nem jöttél. Nekem legalábbis akkor az már nagyon nem lesz érdekes, vagyis e két kérdés minden bizonnyal örökre megválaszolatlanul fog maradni.

Viszont most már gyere! Bátor vagyok, ügyes, előléptettek, mindent kitaláltam, mindent leleveleztem, mindent leírtam, vagyis csak Te hiányzol. Még elektromos fogkefét is vettem, meg egy térdeplő széket, mert az segíti a jó tartást. Fogalmad sincs arról, hogy mennyire összeszedtem magam. Nem vagyok már az a síró-pityegő mimóza, aki hét éve voltam, nem ám! Te se legyél az az antinő, aki akkor tombolt Benned! Én már közel járok a 180 fokos fordulathoz (vagyis nagyon kell vigyáznom, mert a tovább pörgés hamarosan már csak rontana a helyzetemen), remélem, közben Te is csináltál egy kis hátra arcot... Ha igen, akkor nagyon megérett a helyzet a találkozásra, de ha nem, akkor is, mert akkor én fogok még egy picit fordítani Rajtad, vagyis én fogom a félfordulatodat teljessé tenni. (Teljessé tenni a félfordulatot, hát ez nagyon mulatságos mondás, látod, milyen kedvesen kitaláltam ezt is :-)! Mindenképpen jó lesz :-)! Nem ragozom túl, mert a lényeg már ebben is fellelhető. Szeretlek, várlak, puszi az arcocskádra!

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbolygo.blog.hu/api/trackback/id/tr318518102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mandulazöld (törölt) 2016.03.23. 13:28:14

Nem szeretnék beleszólni, egy picit segítek, mert én is vízöntő vagyok.

A vízöntő is várakozós. Legalábbis sokunk az (biztos van olyan is aki nem, de általában igen). Nem lépünk, míg nem lép a másik. A betűk aranyosak, de a tett számít.

És minden vízöntő szeret egyedül is lenni néha, talán emiatt a szünetek.

Ne hari... és ő sem, ha olvassa és ő másmilyen. :)

Petitprince 2016.03.23. 17:19:54

@mandulazöld: Kedves Mandulazöld! Persze, hogy nincs hari, hiszen aranyosan és kedvesen írtál már többször is. Igen, valószínű, hogy egy várakozó vízöntőhöz lett szerencsém :-)! A baj az, hogy szóról szóra el vagyok tiltva minden mástól, ez az egy eszközöm maradt meg arra, hogy kapcsolatot tartsunk, igaz, a kapcsolat így elég féloldalas, de hát a féloldalas kapcsolat is több a semminél. Ezt az eszközt viszont biztosan nem fogom eldobni addig, amíg a történet ki nem tisztul valahogy. Amíg Napocska szinte minden nap olvassa a bejegyzéseimet, addig ez a történet nincs befejezve, és a nem befejezett történeteket az embernek vinnie, hordoznia kell magával bármilyen nehezek is azok. Sokan nem értik ezt, páran viszont igen... A komoly dolgok általában ilyenek!

mandulazöld (törölt) 2016.03.23. 18:46:58

Nem hagyod magad hiányozni. Hogy èrezhesse a másik, milyen amikor nem vagy.

Az antinő nagyon tetszett. :) Nem könnyű velünk, tudom.

Petitprince 2016.03.23. 19:15:18

@mandulazöld: Kedves Mandulazöld! Az a baj, hogy vagyok, és ezt tudja ő is, függetlenül attól, hogy írok-e neki vagy sem. Sokszor átgondoltam már, de a nem létemet a blogbejegyzéseim szüneteltetése se tudná modellezni. És akkor már inkább írok pár sort naponta, mert attól legalább történik valami. Bennem mindenképpen, és úgy érzem, hogy benne is. Néha azt gondolom, ha elhagynám, azonnal leesne a szeméről a hályog, és már másnap megbánna mindent. Ám ehhez tényleg el kéne őt hagyni. Ez lenne a könnyebb út, de a szomorúbb is. Mindazon által nem vagyok 100%-ig biztos magamban, de azt hiszem, hogy vannak helyzetek, amikor a teljes bizonyosságra nincs is esély. Nagyon kedvesen írtál mindig, most sincs másképp, nem bántasz egyáltalán. A férfi-női kapcsolat a személyiségfejlődés legégetőbb kemencéje, semmi más nem tud annyi mindent kiégetni az emberből, mint a szerelem. Nem könnyű senkivel, de az élet - a közhiedelemmel ellentétben - nem is arra való, hogy könnyű legyen.

mandulazöld (törölt) 2016.03.23. 19:51:46

Nem is szeretnèlek bántani ès nem is lenne mièrt.

Nem elhagynira gondoltam, hanem nem írni mindig.

De nem szólhatok bele, mert te tudod, hogy mi a jó neked ès hogyan tartod jónak.

Ès nagyon egyetèrtek azzal, amit a kapcsolatról írtál.
süti beállítások módosítása