Figyelem: új blog!!!

26d.png 

Azt nem tudom, hogy a Kisbolygóval mi lesz, de azt tudom, hogy van egy új blogom, mellyel hosszú kitérő után visszakanyarodtam a blog.hu-ra. Aki érdeklődő, keresse fel nyugodtan: www.leonidaszjegyzetei.blog.hu

Friss topikok

  • mandulazöld (törölt): Nem is szeretnèlek bántani ès nem is lenne mièrt. Nem elhagynira gondoltam, hanem nem írni mindig... (2016.03.23. 19:51) Két kérdés
  • Petitprince: @mandulazöld: Érik az ember? Jaj, rosszul írtam, de buta vagyok! Érik az eper? Hát, ez fantasztiku... (2016.01.04. 17:52) Akkor szeress!
  • Petitprince: @mandulazöld: És pont ezért kell elfogadni és átélni egészen a jövőben érkező fájdalmakat és a jöv... (2015.09.23. 06:28) Napocska képe - Padon ül ő
  • Spygame: Ez nem semmi . Rendőrök nem zaklattak a főúton? Én is tervezek idén egy hasonlót csak Kisvárdáról :) (2014.03.23. 18:21) Budapest-Nyíregyháza kerékpárral
  • Petitprince: @Kürtös: Nagyon is sok köze van hozzá. Rengeteg hasonló írás jelenik meg különböző fórumokon, és l... (2013.03.26. 12:25) Keresni, keresni, keresni

Linkblog

Második különkiadás

2018.02.25. 20:50 Petitprince

Édes Kis Hercegnőm!

Akkor most hol került homokszem a gépezetbe? Ezen a héten összesen 6 időkapus pálcika keletkezett, abból akár két randi is kijöhetett volna, de egy olyan simán, mint amennyire simán lementem a Kossuth térre egy jó háromnegyed órája, ám nem találtalak ott mégse. Pénteken volt pálcika, ha jól emlékszem a kora délutáni időkapuban, szombaton volt kettő is, egy kora délután, egy este, ma pedig sietve beesett egy 13:55-kor, az utolsó pillanatban, de még az érvényesség keretén belül, számított, és én komolyan vettem. Még egy nagy logisztikai trükköt is bevetettem, mondtam a virágboltosnak, hogy rövidre vágja a rózsa szárát, mert a hideg miatt a kabátom alatt kell vinnem, hogy meg ne fázzon, meg is tette értem, meg Érted, illetve a rózsádért, és így sikerült megmentenem a fagyhaláltól, de viszonylag hiába mesterkedtem, mert csak annyit értem el vele, hogy most már az előszobám négy sarka közül kettőben is díszeleg egy fehér virág, ugyanis még a múlt heti se hervadt el egészen...

Na, jó, akkor most már meg volt a második csalódás is, ennyivel is előrébb vagyunk, most már jöhet a harmadik randi, gondolom, hogy az már sikeres lesz, mert azt azért nem hiszem, hogy hosszabb távon is gyakorlatoztatni akarsz, hogy sétáljak oda-vissza a lakásom és a tér között esténként, és diszkont virágboltot nyissak az alig használt fehér rózsák egyre bővülő árukészletére alapozva. Egyébként nincs semmi baj, nem haragszom, valamit elnéztél, lehet, hogy az órát, nem tudom, belefér, csak nagyon sok ilyet már ne csinálj, plíz! Az időkapus pálcika állítás most már jól megy, ez nagy lépés, még a térre való lemenetelben kell egy kicsit fejlődnöd, és akkor végre boldogok leszünk. Nagyon várlak, nagyon szeretlek, igazán nem kell félned, elmagyaráztam már sokszor, rojtos a szám széle, illetve a betűk kezdenek lekopni a billentyűkről, ha így megy tovább, hamarosan olyan lesz, mintha vakon kéne gépelnem, illetve remélem, hogy nem kell már sokáig, mert ha majd együtt fogunk élni, akkor szeretnék inkább szóban kommunikálni. Most búcsúzom, de nem hosszú időre, remélem, hogy legkésőbb szerda este, a tavasz első napjának előestéjén láthatlak. És ha történetesen minusz 10 fok lesz, akkor is, mert a külső hőmérséklet lényegtelen, amikor a belső kellően magas fokú. Most először nem írom le részletesen, hogy a teendő a szerda esti randi érdekében, mert szerintem ki lehet következtetni az eddigiekből, viszont mielőtt elindulnál a térre, díszítsd fel a lelked, és mellesleg át is öltözhetsz szép ruhába, nem kell nagyestélyi, de egy fehér inget én is felveszek ilyenkor mindig, hiszen még se minden nap találkozik az ember a kedvesével kilenc év és két hónap távollét után. Puszi az arcodra, szeretlek!

                                          Kis Herceged

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbolygo.blog.hu/api/trackback/id/tr9413698102

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása