Figyelem: új blog!!!

26d.png 

Azt nem tudom, hogy a Kisbolygóval mi lesz, de azt tudom, hogy van egy új blogom, mellyel hosszú kitérő után visszakanyarodtam a blog.hu-ra. Aki érdeklődő, keresse fel nyugodtan: www.leonidaszjegyzetei.blog.hu

Friss topikok

  • mandulazöld (törölt): Nem is szeretnèlek bántani ès nem is lenne mièrt. Nem elhagynira gondoltam, hanem nem írni mindig... (2016.03.23. 19:51) Két kérdés
  • Petitprince: @mandulazöld: Érik az ember? Jaj, rosszul írtam, de buta vagyok! Érik az eper? Hát, ez fantasztiku... (2016.01.04. 17:52) Akkor szeress!
  • Petitprince: @mandulazöld: És pont ezért kell elfogadni és átélni egészen a jövőben érkező fájdalmakat és a jöv... (2015.09.23. 06:28) Napocska képe - Padon ül ő
  • Spygame: Ez nem semmi . Rendőrök nem zaklattak a főúton? Én is tervezek idén egy hasonlót csak Kisvárdáról :) (2014.03.23. 18:21) Budapest-Nyíregyháza kerékpárral
  • Petitprince: @Kürtös: Nagyon is sok köze van hozzá. Rengeteg hasonló írás jelenik meg különböző fórumokon, és l... (2013.03.26. 12:25) Keresni, keresni, keresni

Linkblog

Nagyon fontos versek 9.

2020.08.25. 03:59 Petitprince

Mennek el az évek

Mennek el az évek, amelyeket rég együtt tölthetnénk
Egymásért viselt gyönyörű, puha, kedves figyelemben,
És egyre érthetetlenebb, hogy mért kell nekünk
Este külön feküdni le, és külön kelni reggel,
Amikor szerethetnénk egymást szépen,
Testben és lélekben egészen
Egymáshoz bújva

Öregszünk, fáradunk, múlik el minden, és egyre abszurdabb,
Hogy egymástól csak két buszmegállóra lakunk, de mégsem jössz el soha,
Pedig annyira szép és természetes lenne szeretni, amennyire szép és természetes
A virág nyílása... Hol az a Bunuel filmbe is beillő láthatatlan fal, gát, bástya?
Meddig kell várni, s mire? Nem értem, nem értem, nem értem!
Csak szomorú vagyok nagyon
Újra

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://kisbolygo.blog.hu/api/trackback/id/tr656617063

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása